חולמים על עסק מעוצב?

אני אדאג ללות אותך להגשמת החלום

    עיצוב חללים מסחריים

    פתרונות עיצוב לחללים מסחריים

    עיצוב חללים מסחריים הינו עיצוב אשר כולל תוכו עיצוב בעבור חנויות, דוכנים, קניונים, מסעדות, בתי קפה ועוד. המכנה המשותף בעבור כל אותם הסוגים השונים של החללים המסחריים הוא העובדה כי מדובר בחללים הפונים לקהל רחב של אנשים, וכן כי לעיצוב הפנים בחללים אלו יש משמעות פסיכולוגית צרכנית בעבור עוברי האורח בחלל- משמעות אשר משפיעה בכמות ההכנסות והרווחים הפיננסים של אותם חללים מסחריים. חברת Dream Design , בניהולה של אחלאם חאסן- אדריכלית ומעצבת פנים בצפון מובילה, הינה חברה מקצועית בעלת ניסיון רב שנים אשר מתמחה בין היתר בעיצוב חללים מסחריים. יחד נדון במאמר זה בהרחבה אודות עיצוב פנים בעבור חללים מסחריים.

    עיצוב חללים מסחריים– עיצוב הפונה לקהל הרחב

    עיצוב פנים אשר תואם את אופי העסק וקונספט שלו – באופן כללי תמיד מומלץ ורצוי לשלב ולהתאים בין אופי העסק לעיצוב החלל המסחרי שלו. כך למשל עסק המוכר מוצרים אורגניים וטבעיים יתאפיין בעיצוב הכולל שימוש רב בצבעיים וחומרי גלם המחברים את האדם אל הטבע לדוגמא, צבעי ירוק, שימוש בעץ וכדומה.  עסק אשר מוכר תכשיטים יתאפיין בעיצוב יוקרתי הכולל שימושים בצבעי שחור, זהב ולבן, תוך שימוש רב בחומרי גלם העשויים מזכוכית, ועוד. וזאת על מנת לשלב בין אופי המותג לעיצוב חללו, על מנת להעביר את ערכי המותג באופן ברור יותר לצרכנים.

    עיצוב המשדר איכות ויוקרה – ככלל בתור צרכנים אנו שואפים לרכוש את המוצרים והשירותים האיכותיים והטובים ביותר. מכיוון שנראות החלל המסחרי משדר ומקרין בעבור טיב איכות המוצרים. לכן תמיד מומלץ לעצב את החלל במראה המשדר יוקרה תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים.

    מעוניינים לעצב חלל מסחרי? פנו אל המקצועניים

    חברת עיצוב הפנים והאדריכלות  Dream Design, בניהולה של מעצבת הפנים והאדריכלית המובילה אחלאם חאסן, מבצעת מגוון רחב של פרויקטים עיצוביים בעולם עיצוב הפנים בעבור חללים מסחריים שונים. החברה תשמח לעמוד לצדכם ולסייע לכם בכל רגע נתון. לפרטים ומידע נוסף ניתן להתקשר למספר המופיע באתר.

    פתרונות עיצוב לחללים מסחריים

    עיצוב מסחרי

    כשאתם מתכננים פרויקט עיצוב מסחרי לחלל המשרדים המיושן שלכם או שאתם מעוניינים ליצור חלל מסחרי חדש, רעיונות עיצוב פנים קונבנציונליים שעובדים היטב עבור בנייני מגורים לא באמת עובדים טוב עבור רוב המסגרות המסחריות.

    חברת Dream Design מתמחה בשיטות עיצוב פנים לחללים מסחריים, שיסייעו לכם למצוא את הפתרונות המושלמים לפרויקט העיצוב המסחרי החדש שלכם.

    עיצוב מסחרי עם זכוכית

    אחד החלקים החשובים ביותר בכל עיצוב מסחרי מוקפד הוא השימוש בזכוכית. זה עובד מושלם לחלוקת חללים, אך עדיין מאפשר תחושה פתוחה ואוורירית מבלי לסבך יתר על המידה את נושא העיצוב.

    משטחי שולחנות ומחיצות זכוכית הם רק כמה ממאפייני עיצוב הזכוכית הנפוצים ביותר בחללי פנים מסחריים. ומה שהופך את הזכוכית לנושא עיצובי מונומנטלי באמת עבור מבנים מסחריים הוא שהיא משתלמת, עובדת טוב כמעט עם כל נושא עיצוב מסחרי וגם מוסיפה לביצועים הכוללים של חלל מסחרי.

    עיצוב פנים מסחרי

    זהו אחד הנושאים העיצוביים הפוריים ביותר הזמינים עבור מבנים מסחריים, ובכל זאת הוא כנראה הסגנון שנמצא הכי פחות בשימוש. בעוד שעיצוב מודרני מרמז על היותו – ובכן מודרני – העובדה היא שנושא עיצוב מסחרי בסגנון מודרני קיים כבר כמעט מאה שנה.

    עיצוב פנים מודרני כולל שילובי צבעים מינימליסטיים ושימוש בחומרים תעשייתיים כמו פלסטיק ופלדה, כמאפיינים נפלאים שהלקוחות מוצאים בהם אטרקטיביות. חומרי עיצוב מודרניים עוזרים ליצור אשליה של חדשנות בהייטק, ללא צורך להסתכל על נושא עיצוב מודרני שלם.

    צבעים

    אחד החלקים הקשים ביותר בתהליך עיצוב מסחרי הוא בחירת צבע טוב. צבעים בהירים ונועזים עובדים מצוין להצגת פריטים ולמשיכת תשומת לב, אבל לא כולם אוהבים את הבחירות האלה. צבעים טבעיים עובדים מצוין עבור הגדרות משרדיות, אבל לא תמיד יובילו למיקוד תשומת הלב שהמוצרים שלכם דורשים.

    מומלץ לבחור שילוב טוב של שניהם – צבעים טבעיים המודגשים על ידי צבעים נועזים ובהירים. חשוב גם להשתמש באותה ערכת צבעים כמו לוגו החברה. הניחו לחברת Dream Design, שיש לה ותק של שנים רבות בתהליכי עיצוב מסחרי, לסייע בבניית מותג החברה שלך על ידי יצירת חלל המשרד עם המערך המושלם של משטחי עבודה צבעוניים.

    עיצוב חללים מסחריים

    חולמים על עסק מעוצב?

    אני אדאג ללות אותך להגשמת החלום

      עיצוב חלל מסחרי

      כיום יותר ויותר אנשים מודעים לחשיבות של עיצוב פנים מסחרי בעבור עסקים, ארגונים, וחברות. במאמר זה נדון יחד עם חברת Dream Design בניהולה של אחלאם חסן אודות הטרנדים המובילים בתחום זה.

      עיצוב פנים מסחרי – טרנדים מובילים בעולם עיצוב הפנים המסחרי

      עיצוב בסגנון רטרו עדין ורך– הרבה חללים מסחריים מעוצבים בתקופה האחרונה בסגנון רטרו עדין ורך, תוך שילוב של אלמנטים ישנים אך מחודשים במעט, לדוגמא אריחי טרצו רחבים- גם בעבור חיפוי קירות, ריצוף משבצות שחור לבן, שימוש בצבעים פסטלים ועדינים כמו ורוד, ותכלת. עיצובים מסוג זה מתאימים במיוחד לבתי קפה, גלידריות, וכן חנויות לעיצוב הבית. הסיבה היא כי סגנון עיצוב הרטרו משדר חמימות ועדינות לצד אופנה מתחדשת.

      קיר שהוא אומנות בפני עצמה- טרנד נוסף בעולם עיצוב הפנים בעבור חללים מסחריים הינו עיצוב קיר כוח- קיר דומיננטי בחלל אשר נבדל בעיצוב משאר קירות החלל, באמצעות ציור אומנותי רחב לאורכו ורוחבו של כל הקיר. קיר מסוג זה מעניק ויוצר עניין רב בחלל לצד מראה חדשני וייחודי. טרנד זה מתאים לחללים המעוניינים לשדר ייחודיות, אומנותיות וחדשנות, למשל פאבים ומסעדות, חנויות בגדים ועוד.

      שחור זה השחור החדש- טרנד נפוץ מאוד בעולם עיצוב הפנים באופן כללי, ועולם עיצוב הפנים המסחרי, הוא השימוש הנרחב בצבע השחור. הצבע השחור בא לידי ביטוי בקירות כוח דומיננטיים, ספריות מתכת שחורות, גופי תאורה שחורים, ריצוף שחור ועוד. לצבע השחור יש שני יתרונות בולטים בעולם העיצוב המסחרי, הראשון הוא כי לצבע זה יש מראה יוקרתי מאוד. השני הוא כי אלמנטים הצבועים בצבע זה עמידים יותר מפני נראות הלכלוך, השחיקה והבלאי.

      מעוניינים לבצע עיצוב פנים בעבור חלל מסחרי?

      אם הנכם בעלי עסק, ארגון או חברה, וכן הנכם מעוניינים לשכור את שרותיה של מעצבת פנים, על מנת לעצב את חללכם המסחרי, פנו אל חברת Dream Design בניהולה של אחלאם חסן, ותזכו לשירות המקצועי והאיכותי ביותר.

      מעצב פנים מסחרי

      עולם עיצוב הפנים והאדריכלות כולל בתוכו מגוון רחב של תתי תחומים וביניהם: עיצוב פנים בעבור בתים פרטיים ודירות פרטיות, עיצוב פנים בעבור חלל עבודה וחללי משרדים, וכמובן עיצוב מסחרי בעבור חנויות, קניונים, דוכנים, מסעדות בתי קפה ועוד. עיצוב מסחרי משמעותי מאוד בעבור הצלחת עסקים, חברות, וארגונים, ועל כן יש לבחור באנשי המקצוע המנוסים ביותר, דוגמת חברת Dream Design, אשר הוקמה על ידי האדריכלית ומעצבת הפנים  אחלאם חסן. במאמר זה נדון מדוע עיצוב פנים בעבור חללים מסחריים משמעותי כל כך עבור הצלחת העסק, וכן במה הוא נבדל משאר תחומי עיצוב הפנים (עיצוב בתים פרטיים למשל).

      עיצוב מסחרי – הכרחי ויעיל להצלחה הכלכלית של בית העסק

      עיצוב מסחרי הינו תחום עיצובי בעולם אדריכלות ועיצוב הפנים, המורכב מעט משאר תחומי העיצוב. הסיבה היא כי בניגוד לעיצוב דירות ובתים פרטיים אשר מכוון לאסתטיקה ויופי, אשר תשרה הרמוניה ונועם בעבור הלקוחות ודיירי הבית, בעיצוב פנים למטרות מסחריות ישנו גם תפקיד פסיכולוגי צרכני. כאשר לעיצוב החלל יש חלק מכריע בהעברת מסרים בעבור הלקוחות הכוללים: הצגת ערכי המותג של החלל המסחרי, איכות השירותים והמוצרים הנמכרים ומשווקים בחלל זה, ועוד.  אלו כמובן משפיעים על הצלחת הכלכלית של החלל המסחרי. כך למשל קהל הצרכנים תמיד יעדיף להיכנס ולשוטט בחנות אשר מזמינה מבחינת יופייה ונראותה האסתטית, וכמובן כי כמות רבה של כניסות מעלות את סיכויי המכירה. לא רק זאת חנות מרשימה וייחודית בעיצובה, או כל חלל מסחרי אחר, אשר מעניק חווית לקוח מהנה ייזכר בתודעתו של הלקוח זמן רב יותר, וכך יגדלו הסיכויים כי הלקוח יחזור למקום בשנית.

      מעוניינים לעצב חלל מסחרי באופן המקצועי ביותר?

      אם הנכם בעלי עסק, ארגון, או חברה, והנכם מעוניינים לעצב את החלל המסחרי שלו פנו אל חברת Dream Design, על מנת לקבל את השירות המקצועי ביותר.

      חולמים על עסק מעוצב?

      אני אדאג ללות אותך להגשמת החלום

        ענקית קידום האתרים