חולמים על עסק מעוצב?

אני אדאג ללות אותך להגשמת החלום

    עיצוב פנים בתי קפה

    עולם עיצוב הפנים הינו עולם רחב היקף אשר כולל בתוכו מספר רב של תחומים, כגון: עיצוב פנים בעבור חללים מסחריים, עיצוב פנים בחיפה בעבור דירות ובתים פרטיים, עיצוב פנים לחללי עבודה, וכן עיצוב פנים למוסדות ציבור. במאמר זה נדון יחד עם Dreams Design משרד אדריכלות ומעצבת פנים מומלצת מקצועית ומנוסה, אודות עיצוב פנים בתי קפה והדגשים החשובים שיש לתת עליהם את הדעת בעת עיצוב ותכנון בית הקפה.

    עיצוב פנים בתי קפה- שילוב בין פרקטיקה והרמוניה 

    כאשר מעצבים חללים מסחריים עבור עסקי המזון, כמו עיצוב פנים בעבור בתי קפה ישנם מספר פרמטרים אשר חשוב לקחת בחשבון, והם:

    אקוסטיקה- בתי קפה ומסעדות הינם חללים הכוללים רעש רב ,רעש של הטבחים והעבודה במטבח, חלוקת משימות בין העובדים, שיחות בין היושבים בבית הקפה, רעש הצלחות והכיסאות ועוד. על מנת שללקוחות תהיה אווירה נעימה בעת השהיה בבית הקפה, הכוללת ניטול ככל הניתן של רעשים מיותרים, יש לתכנן את החלל באופן אשר יוצר אקוסטיקה טובה ומנטרלת רעשים והדי קול. זאת ניתן לבצע בקלות באמצעות בחירה נכונה של ריצוף, חיפוי קירות ועוד.

    פרקטיקה בתכנון וסדר השולחנות- בתי קפה לא אמורים להראות צפופים ו-"דחוסים" אך יחד עם זאת ישנו צורך בהכנסה מרובה ככל הניתן של שולחנות וכיסאות, יותר שולחנות= יותר לקוחות סועדים בבית הקפה. ועל כן יש לתת דגש רב בסידורי השולחנות ותכנון חלל הסועדים.

    עיצוב נעים והרמוני- מומלץ ורצוי לעצב את החלל באופן המשרה הרמוניה ונועם, תוך עיצוב  אוניברסלי אשר יתאים ככל הניתן לטעמו של הקהל הרחב.

     

    פנו לעזרתם של אנשי מקצוע מנוסים

    כפי שלבטח הבנתם ממאמר זה, עיצוב פנים בעבור בתי קפה איננה משימה פשוטה כלל, ועל כן חשוב לפנות לעזרתם של אנשי המקצוע המנוסים והאיכותיים ביותר בתחום. Dreams Design הינו משרד אדריכלות ועיצוב פנים בעל ניסיון רב אשר ישמח לעמוד לצדכם.

     

    עיצוב פנים בתי קפה

    חולמים על עסק מעוצב?

    אני אדאג ללות אותך להגשמת החלום

      חולמים על עסק מעוצב?

      אני אדאג ללות אותך להגשמת החלום

        ענקית קידום האתרים