חולמים על עסק מעוצב?

אני אדאג ללות אותך להגשמת החלום

    עיצוב משרדים

    בין אם מדובר במשרד עורכי דין, הייטק או אדריכלים, הרי שחשוב שישנה חשיבות רבה לעיצובם ולאווירה אשר שוררת במקום. על מנת להבטיח את השלמת משימת עיצוב פנים של משרדים בצורה הטובה ביותר, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת Dreams Design. החברה הוקמה ומנוהלת על ידי מעצבת פנים מומלצת בצפון אחלאם חסן המנוסה אשר שמה לה לדגש את יצירתה של סביבה נעימה ופרודוקטיבית בכל משרד.החברה מעניקה את שירותיה הן ללקוחות עסקיים והן ללקוחות פרטיים, ובכך מצליחה פעם אחר פעם לשדרג את חייהם, ביתם ומשרדם של אנשים רבים.  

    יוצרים סביבת עבודה אפקטיבית ומהנה

    בור בעליו של עסק אתם בוודאי כבר יודעים כי לסביבת העבודה שלכם ושל העובדים ישנה השפעה רבה על התפוקה ומצב הרוח. אחת הדרכים היעילות ביותר ליצירתה של אווירה נעימה במקום העבודה תהיה בעיצוב פנים של משרדים מתחומים שונים. 

    תהליך העיצוב מתחיל באפיון מדויק של צרכיו של המקום והעובדים ובחירה של מטרות העסק והחזון שלו. בכך ניתן יהיה לשלב בעיצוב מיתוג של העסק, חלוקה נכונה של חלל העבודה, עיצוב תוך שמירה לל הקונספט השיווקי והערכים עליהם מתבססת פעילותה של החברה שלכם. עיצוב הפנים יאפשר גם לכל אחד מהעובדים שלכם ליהנות מסביבה מהנה וחדשנית אשר עונה על כל צורך שלהם ומנעימה את מהלך יומם במשרד. הבטיחו גם אתם את יצירתה של סביבת עבודה אפקטיבית ומהנה ופנו אל חברה מקצועית אשר מתמחה בעיצוב פנים לעסקים. 

    עיצוב חלל בהתאמה לצרכים אישיים

    כפי שעיצוב פנים לבתים פרטיים מתמקד בצרכי המשפחה, הרי שעיצוב פנים למשרדים יהיה זה אשר יתאים את החלל שעומד לרשותכם לכל העדפה וצורך של העסק. בין אם רוצים ליצור חללים משותפים לעבודה, עמדות מיוחדות לקבלת קהל וחדרי ישבות מרשימים שינעימו את זמנם של הלקוחות, העובדים והשותפים העסקיים שלכם, הרי שפניה אל חברת Dreams Design תהיה הדבר הנכון לעשות. לקבלת פרטים נוספים צרו קשר באתר או חייגו למספר 052-3799627.

     

    עיצוב משרדים קטנים

    עיצוב פנים משרדים הינו תחום בעולם האדריכלות ועיצוב הפנים. תחום זה בעצם משלב בין יופי ואסתטיקה, לעיצוב חלל המשרה סביבת עבודה פורה ונעימה.  חברת Dream Design, בניהולה של אחלאם חאסן הינו משרד עיצוב פנים ואדריכלות מקצועי ואיכותי, המתמחה בין היתר בעיצוב פנים בעבור חללי עבודה ומשרדים. יחד נדון במאמר זה מהם הטרנדים והמגמות המובילות בעולם עיצוב הפנים והאדריכלות בשנים האחרונות.

    עיצוב פנים משרדים – טרנדים ומגמות מובילות בעולם עיצוב הפנים למשרדים וחללי עבודה

    שימוש נרחב בקירות זכוכית- טרנד מאוד נפוץ מאוד בשנים האחרונות הינו עיצוב פנים בעבור משרדי עבודה הכולל שילוב קירות זכוכית כחציצה בין חללים. קירות הזכוכית יוצרים מראה חדשני ומודרני, וכן קירות אלו מעניקות לחלל מראה גדול ורחב יותר מעצם היותם של הקירות שקופים.

    עיצוב אקלקטי המשלב מגוון צבעים- משרדי הייטק, פרסום, וכן חברות וארגונים המעוניינים להעביר מסר של יצירתיות, עכשוויות וקדמה, משלבים בעיצוב המשרדים וחללי העבודה שלהם מגוון צבעים בוהקים וצבעוניים באפון ייחודי ושונה. ניתן לראות שילוב צבעים מסוג זה בבחירת הכיסאות, גופי התאורה, וכן אלמנטים עיצוביים שונים.

    שילוב בין חומרי גלם דמויי בטון ועץ- טרנד נפוץ מאוד בשנים האחרונות הינו עיצוב פנים בעבור משרדי עבודה המשלב בין המראה התעשייתי, חומרי גלם בעלי מראה טבעי כמו עץ. כך ניתן לראות משרדי עבודה המשלבים בין ריצוף פרקט לקיר דמוי בטון, ועוד.

    מעוניינים בעיצוב משרדים מודרני ?

    אם הנכם בעלי עסק, ארגון או חברה, הכולל חלל עובדה ומשרדים, וכן הנכם מעוניינים כי משרדים אלו יהיו מרשימים וייחודיים בעיצובם, פנו אל חברת Dream Design, בניהולה של אחלם חסן בעלת ניסיון רב השנים בתחום. החברה מעניקה את השירות המקצועי, האדיב והקשוב ביותר. לפרטים ומידע נוסף צרו קשר באמצעות מספר הטלפון אשר מופיע באתרנו.

    עיצוב משרדים

    חולמים על עסק מעוצב?

    אני אדאג ללות אותך להגשמת החלום

      עיצוב משרדים יוקרתי

      אם הנכם בעלי ארגון, עסק, עמותה או חברה, בוודאי הנכם מודעים לחשיבות הרבה של עיצוב חלל המשרדים במראה יוקרתי. מראה יוקרתי יוצר רושם ראשוני חיובי בעבור אנשי עסקים ולקוחות המגיעים לפגישות במשרדי הארגון, וכן מעניקים לעובדים סביבת עבודה נעימה. חברת עיצוב הפנים והאדריכלות Dream Design, בניהולה של אלחאם חאסן, הינה חברה מקצועית בעלת ניסיון רב שנים המבצעת פרויקטים רבים עבור בתים פרטיים, חללים מסחריים, וכמובן עיצוב פנים בעבור חללי עבודה ומשרדים. במאמר זה נדון כיצד ניתן לבצע עיצוב משרדים יוקרתי.

      עיצוב משרד יוקרתי

      חיפוי קיר כוח במראה המשדר יוקרה– ניתן להעניק מראה יוקרתי לחללים שונים באמצעות עיצוב קיר כוח- קיר דומיננטי בחלל הנבדל בעיצובו משאר הקירות בחלל. החיפוי יתבצע בחומרי גלם איכותיים המשדרים יוקרה, כמו חיפוי קיר כוח באמצעות אריחים דמויי בטון, קורות עץ דקות, אבני בריקים ועוד. ניתן גם לעצב את קיר הכוח באמצעות צביעתו בצבע דומיננטי המשלב האפקטים מסוימים, כמו שחור אפור כהה ועוד.

      שילוב לוגו הארגון בחלל העבודה- תמיד מומלץ ורצוי לשלב את לוגו החברה או הארגון בעיצוב חלל משרדי העובדה. כל למשל ניתן לתלות את לוגו העסק על דלפק הכניסה לחלל המשרדים, או לשלבו בקיר הכוח. ניתן גם לשלב תאורה עיצובית יחד עם לוגו העסק.

      שימוש רב בזכוכיות- זכוכית הינה חומר גלם המשדר יוקרה ואסתטיקה רבה. על מנת להעניק מראה יוקרתי רצוי לשלב קירות זכוכית בעיצוב החלל. למשל תיחום חדר הישיבות בקירות זכוכית. בנוסף מכיוון שהזכוכית שקופה אינה חוסמת את החלל, תיחום חדרים וחללים בזכוכית מעניק מראה כללי גדול ורחב יותר לחלל המשרדים.

      מעוניינים להעניק מראה יוקרתי למשרדכם?- פנו אל המקצוענים בתחום

      Dream Design הינה חברת עיצוב ואדריכלות בעלת ניסיון רב שנים בתחום, אשר מבצעת פרויקטים רבים עבור חללי עבודה ומשרדים.

      עיצוב פנים משרדים

      אם הנכם בעלי עסק הכולל ניהול עובדים בעבודה משרדית כזו או אחרת כגון חברת סטרטאפ, חברת ביטוח, חברת דיגיטל ועוד, לבטח הנכם מודעים לכך כי לנראות חלל העבודה והמשרדים בעבור עובדכם יש משמעות רבה על תפוקת העסק ויעילותו. כיצד? ראשית כאשר חלל העבודה נראה נעים, יוקרתי ונוח, העובדים יהיו יותר פרודוקטיביים, מאשר עובדים העובדים בחלל משרדים מוזנח- עובד אשר ירגיש בנוח במקום העבודה ייתן מעצמו יותר. בנוסף חללי עבודה מפוארים, מרשימים ויוקרתיים, יוצרים רושם ראשוני טוב בעבור אנשי עסקים ולקוחות אשר מגיעים לפגישות במשרדים. לכן עיצוב משרדים מפוארים הינו תחום חשוב, המצריך פנייה לאנשי מקצוע מנוסים. חברת Dream Design הינה חברת אדריכלות ועיצוב פנים מובילה, יחד נדון מאמר זה בהרחבה אודות תחום עיצוב חללי העבודה והמשרדים.

      עיצוב פנים משרדים קטנים

      אווירה יוקרתית באמצעות חומרי גלם איכותיים– ראשית על מנת לשדר אווירה יוקרתית לצד עיצוב הרמוני ונעים לעבודה, רצוי ומומלץ להשתמש בחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר. (עץ מלא, זכוכית, מתכת עמידה וכדומה), וזאת תוך הקפדה על עיצוב הרמוני, נקי, אלגנטי וחדשני.

      ניצול מקסימלי של שטח חלל העבודה– על מנת לנצל באופן המקסימלי ביותר את חלל העבודה רצוי לתכנן ולעצב חלל עבודה משותף "אופן ספייס". מעבר לניצול המקסימלי של חלל העבודה הכולל ריבוי פינות עבודה, חללים שיתופיים מסוג זה מאפשרים עבודה פורה יותר באמצעות שיתוף חוות דעת ולמידה זה מזה.

      שילוב לוגו החברה– על מנת להעניק מראה יוקרתי למשרדים וחללי העבודה, רצוי ומומלץ לשלב לפחות בקיר אחד החלל את לוגו החברה.

      פנו אל אנשי המקצוע והמעצבים האיכותיים ביותר לעיצוב משרדים

      חברת Dream Design, הינה חברה מקצועית בעלת ניסיון רב שנים בכל הנוגע לתחום עיצוב הפנים והאדריכלות. בין מגוון שירותיה מציעה החברה גם שירותי עיצוב משרדים וחללי עבודה.

      עיצוב משרד מודרני

      אנשים מחפשים סביבות (כולל מצבי עבודה) המספקות את הצרכים האנושיים הבסיסיים שלהם. זה העיקרון מאחורי פרויקט עיצוב משרד מודרני. אז אם אתם מעוניינים למשוך ולשמר כישרונות, לצד הגדלת שיתוף הפעולה והגדלת הפרודוקטיביות, כדאי לתת מענה לצרכים הפסיכולוגיים של העובדים (כמו גם הפיזיים) במקום העבודה.

      חברת Dream Design מתמחה בשירותי עיצוב פנים למשרדים בסגנונות מודרניים, עם יישום שיטות ליצירת מקומות עבודה שמשפרים תוך חשיבה על שיפור רווחת העובדים וחווית העבודה הכוללת.

      עיצוב משרד מודרני עם התמקדות בפרטיות

      אחת הסיבות לכך שהעובדים אינם מרוצים מתוכנית המשרד הפתוח היא חוסר פרטיות. הסיבה לכך היא שכולם רוצים פרטיות בשלב מסוים במהלך יום העבודה שלהם, בין אם זה כדי לבצע שיחת טלפון פרטית או כדי למנוע הסחת דעת ולשפר את הריכוז.

      עיצוב משרדי מודרני הכולל חללי עבודה מבוססי פעילות מספק פתרון הולם לצורך זה על ידי מתן חללים שקטים ופרטיים לעבודת מיקוד, תאי טלפון לשיחות טלפון פרטיות וחדרי ישיבות קטנים לשיחות פרטיות בקבוצות קטנות.

      עיצוב משרד מודרני יוקרתי – שיקול הגמישות

      המטרה העיקרית של עובדים בכל הנוגע לסביבת העבודה שלהם היא בחירה, מה שאומר יותר משעות גמישות ויכולת לעבוד מהבית. זה אומר גם בחירה בסביבת העבודה שלהם.

      באופן מפתיע, לא רק עובדים צעירים רוצים ומצפים לגמישות ביצירת חללי עבודה מרווחים ונוחים: דורות מבוגרים מבקשים עיצוב משרד מודרני בזכות יתרונות הנוחות בסביבת עבודה מבוססת פעילות שמספקת את הגמישות שהעובדים רוצים בבחירת סוג החלל לעבוד בה על סמך מה שהם צריכים להשיג.

      חברות העוברות לאסטרטגיות חדשות אלו צריכות להיות מודעות לכך שהן חייבות לטפל גם בשינויים התרבותיים הדרושים כדי לתמוך בגמישות במקום העבודה. לדוגמה, מנהלים צריכים לתת לעובדים בבירור אישור להסתובב במהלך היום, כמו גם לדגמן את ההתנהגויות הרצויות בעצמם.

      הגדלת פרודוקטיביות

      כאשר העובדים בריאים פיזית ונפשית, ההיעדרות פוחתת. בנוסף, עיצוב משרד מודרני תומך טוב יותר בעובדים בביצוע משימות יומיומיות, מה שגם משפר את הפרודוקטיביות. חברת Dream Design, בראשות האדריכלית והמעצבת אחלאם חסן, מתמחה בעיצוב משרדים בסגנונות מודרניים, עם ותק של שנים רבות בתחום, ודגש רב על נוחות ורווחת צוות ההנהלה והעובדים.

      חולמים על עסק מעוצב?

      אני אדאג ללות אותך להגשמת החלום

        ענקית קידום האתרים